Ma abonez GRATUIT la newsletterul Corpul-Uman.com! Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016!

E-mail:

   Clic aici pentru Arhiva!

Articole despre ‘montiorizare’

Riscuri ale administrarii de calmante

Publicat pe 24 apr. 2014 at 5:00am

Potrivit medicilor, administrarea calmantelor este asociata cu un risc mai mare de aparitie a batailor neregulate ale inimii. In plus, aceasta este asociata si cu fibrilatia atriala, care este un factor de risc pentru accidentul vascular cerebral, atrage atentia un studiu recent.

Expertii sustin ca aceste calmante pe care le iau milioane de oameni pot creste riscul de batai neregulate ale inimii, care, la randul lor, favorizeaza aparitia infarctului sau a atacului cerebral.

Potrivit The Telegraph, cu toate ca sunt eficiente in diminuarea durerii, unele dintre antiinflamatoarele nesteroidiene (AINS) au ca efect secundar riscul de fibrilatie…


Advertisement

Mai multe...

Arhiva

octombrie, 2021
lun mar mie joi vin sâm Dum
« sept.    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031