Atentie cu ce combinati medicamentele0 Comments

Publicat in:
Etichete:Alcool, apa, cafea, corect, lapte, medicamente, pastila

In cazul in care ajung in situatia de a apela la anumite medicamente, multi oameni le iau cu alte bauturi decat apa, ceea ce nu ajuta la cresterea efectului acestora asupra corpului uman. Unii apeleaza chiar la bauturi alcoolice, suc sau ceai fara sa tina seama de efectele nocive ale demersului lor.

combinarea medicamentelor cu bauturi

combinarea medicamentelor cu bauturi

Amestecarea medicamentelor cu cafeina

Daca veti ajunge sa amestecati medicamentele cu cafeina, puteti avea probleme deoarece cafeina amplifica astmul, de pilda.

Amestecarea analgezicelor cu cafea

In cazul in care veti lua aspirina sau analgezice impreuna cu cafea sau ceai, trebuie sa stiti ca aceasta combinatie poate cauza arsuri de stomac. Pentru cafeaua decafeinizata, expertii sunt de parere ca acidul tot va dizolva pastile prea repede, iar asta inseamna ca si efectul medicamentului va inceta mai devreme decat ar fi cazul.

Amestecarea medicamentelor cu alcool sau suc

In cazul in care veti combina anumite medicamente cu alcool sau suc, trebuie sa stiti ca acestea va pot afecta sanatatea ficatului si a splinei.

De exemplu, savantii au observat ca sucul de grapefruit va face organismul sa absoarba repede medicamentul, iar alte sucuri vor face ca corpul uman sa absoarba mult prea putin.

Ce se intampla daca iei un medicament cu alcool?

In cazul in care veti apela la alcool, trebuie sa stiti ca medicamentul isi pierde in intregime proprietatile.

Combinarea medicamentelor cu lapte

Daca ajungeti sa luati medicamente cu lapte, trebuie spus ca veti avea probleme ca urmare a faptului ca in lapte se afla calciu, o substanta care absoarbe agentii activi din medicamente si impiedica efectul pastilei.

Laptelui ii trebuie de 3 ori mai mult timp ca sa poata descompune un medicament, ca urmare a continutului mare de grasimi.

Pastile luate fara apa

In cazul in care veti lua o pastila fara apa, trebuie sa stiti ca unele medicamente sunt corozive sau acide si pot sa cauzeze ulcere si cicatrici. Peste 100 de medicamentele va pot arde esofagul: vitamica C, suplimente de fier, aspirina, ibuprofenul sau antibioticele.

Author: Corpul Uman
Google



Link-uri Sponsorizate

Atentie cu ce combinati medicamentele

Lasă un răspuns